Kwiecień 30, 2024, 15:57:35
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj
Aktualności: Forum SMF zostało uruchomione!

Państwo Askadome



Pokaż wiadomości

Wiadomości | * Pokaż wątki | Pokaż załączniki

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - Askadome

Strony: [1] 2
1
Trudne pojęcia / Sygnatury!
« dnia: Marzec 04, 2013, 16:57:02 »
Sygnatury powinny zawierać przede wszystkim:
Liczbę dukatów.
Również:
ROZDANE PO 20!
Zręczność:
Szybkość:
inteligencja:
Siła:
Magia:
Żywotność:

2
Trudne pojęcia / Dukaty
« dnia: Marzec 04, 2013, 16:52:42 »
Dukaty. A więc to z pewnością kwota obowiązująca na naszych Ziemiach. Pragnę również zaznaczyć, że początkowo gracz otrzymuje 10 dukatów. Kolejne pieniądze może dostać poprzez kradzież lub pracę.

3
Rynek / Wasze zwierzątka
« dnia: Marzec 04, 2013, 16:27:12 »
Jak wiadomo, na rynku można kupić wszystko. o to więc lista egzotycznych [ i tych mniej ] zwierząt:

Zwierze:
Krokodyl
KOSZT: 20 dukatów

Zwierze:
Lis
KOSZT: 20 dukatów

Zwierze:
Dzik
KOSZT: 20 dukatów

Zwierze:
Kot
KOSZT: 10 dukatów

Zwierze:
Kruk
KOSZT: 10 dukatów

4
Written chat / Chat
« dnia: Marzec 04, 2013, 16:18:54 »
Tutaj będziemy pisać wiadomości na byle jaki temat. Ważne jest tylko to, by post nie brzmiał:

hej

Tylko przykładowo:

Cześć wszystkim./! :)

I żeby nie był też zbyt krótki, np:

zw

A przykładowo:

Czekajcie chwilkę, zaraz wracam.

W razie jakiego kolwiek wypadku proszę użytkowników o nie pisanie "zw" jeśli nie mają czasu na napisanie pełnego zdania!

5
Plemie Bashidu / Plemię zawsze otwarte
« dnia: Marzec 04, 2013, 16:01:47 »
Do oto tego plemiona można również dołączyć. Człowiek, potwór lub co kolwiek innego musi przejść rytuał. Zasada jest taka, że nie ma odwrotu; tak więc, jesteś człowiekiem, lub Yanardonem [nazwa dla pół ludzi-pół zwierząt w tych terenach].

6
Plemie Bashidu / Chatka wodza
« dnia: Marzec 04, 2013, 15:59:06 »
Jak wiadomo nie od dziś, mieszkające tu plemię jest w połowie zwierzęciem w połowie człowiekiem, nazywane przez wszystkich różnie: Anthro, Fricai, niektórzy nazwę biorą od zwierząt które ci ludzie przypominają, to znaczy, wilkołaki, kotołaki, piesołaki.. A teraz nawet Łasicołaki, w naszym języku nazywane są Ecordonami. Są też Druilo [dzikołaki], i wiele innych.

7
Dzika Dolina / Kraniec Doliny
« dnia: Marzec 04, 2013, 15:55:09 »
Kraniec doliny oddzielony został żywopłotem , za którym gdzieś pół kilometra dalej znajduje się pierwszy drewniany dom plemienia sąsiadującego z doliną. Koniec tego odcinka ma lekkie wybrzuszenie  robiąc delikatny łuk z okalających go krzewów.

8
Dzika Dolina / Środek; Zwany Asonimskim Kłem
« dnia: Marzec 04, 2013, 15:52:37 »
Geograficzny środek doliny nazwany został Asonimskim kłem, gdyż oddzielony od reszty został rzeką, która okalając go stworzyła go na wzór zakrzywionego trójkąta. Na wyspie tej znajduje się też zioło zwane Lulishu, co znaczy w języku tutejszych istot "Odrodzenie", co tak naprawdę mija się z nazwą, spożyte w ogromnej ilości powoduje halucynacje.

9
Wzgórze / Wzgórze Berniego
« dnia: Marzec 03, 2013, 15:33:26 »
Te wzgórze otoczone jest gęstym lasem Mrocznej Części. Ma łysy grzbiet i oświetlane jest promieniami słońca. Znajduje się ono gdzieś tak na 40 metrów, może troszkę więcej, może mniej.

10
Nadrzecze / Brzeg
« dnia: Marzec 03, 2013, 15:16:18 »
Brzeg porośnięty wysokimi trzcinami, pałkami, tatarakami i innymi wodno-lądowymi roślinami. Rzeka czysta i przejrzysta, bez problemu widać w niej pływające rybki. Jest ona bardzo szeroka, do 4 metrów szerokości. Drugi brzeg porośnięty lasem, jest już to Mroczna część. Piasek złotawy, grzany przez słońce.

11
Nadrzecze / Mostek
« dnia: Marzec 03, 2013, 15:11:02 »
Zwykły, normalny, drewniany mostek. Nawet nie mostek, bo mosteczek. Gdy się na niego wchodzi ma jedynie deskę długości, spowodowane jest tym, że budujący go człowiek wpadł, a może został wciągnięty do wody. Ludzie nadal żyją w przekonaniu, że tego schorowanego człowieka utopiła nimfa, złośliwa nimfa żyjąca w tych właśnie rzekach.

12
Stolica / Biblioteka
« dnia: Marzec 03, 2013, 14:56:20 »
Tuż przy wejściu do stolicy znajdowała się po prawej stronię stara biblioteka, mała, ale długa. Miałeś do wyboru: Wejść, albo ominąć. Wybrałeś wejść. Znalazłeś się w środku.
Biblioteka jak każda inna, przepełniona książkami, półki wykonane ręcznie z drewna, nie daleko wieszak na ubrania, stoliki okrążone krzesłami.. I biurko bibliotekarki, która przywitała cie z uśmiechem. Można tu też wypocząć w ciszy po długim dniu, odprężyć się, cicho porozmawiać ze znajomymi. Biblioteka była brązowa, prawie całą z drewna. Na ziemi był wełniany, czerwony dywan, co wydawało się dziwne, gdyż ludzie chodzą tu w butach. Ale mimo wszystko biblioteka była piękna.

13
Wielka Księga Zapisów / Księga Zapisów
« dnia: Marzec 03, 2013, 14:47:40 »
oto jest wielka niezapisana księga, gdyż to tom naszego wieku. Wiele pozostałych ksiąg możesz znaleźć w bibliotece, w stolicy.. Ale nie oto chodzi. Księga wymaga kilka danych o nas.. Jesteś gotowy by zapisać się dla kolejnych pokoleń?

Imię:
Data urodzin:
Rasa:
Wygląd:
Charakter:
Profesja:
Cechy szczególne:
Ekwipunek:

A teraz dzielnie podróżuj.. I się trzymaj, to najważniejsze! Wybierz, po której stronie staniesz.. A może zostaniesz w Stolicy? Uważam, że powinieneś zwiedzić na początek Zamek!

14
Zamek Askadome / Stolica organizuje bal.
« dnia: Marzec 03, 2013, 11:32:15 »
Witajcie moi drodzy! O to dnia 9 marca zapraszamy was na niezwykłe wydarzenie!
Otóż jest to bal. Odbędzie się o godzinie 19:00-20:00.
Zapraszam serdecznie. Stolica zaprasza wszystkich!

15
Trudne pojęcia / Asonimy.
« dnia: Marzec 03, 2013, 11:22:26 »
Asonimy. Tak, Asonimy, te stworzenia, których głowy zdobią zamek stolicy.
To nic innego jak Elf, a mimo to inny. Dłuższe uszy, ale nie za długie, jaskrawsze oczy, włosy z czarnymi końcówkami u grzywki i końców każdego małego włoska. Asonim rodzi się w tym samym momencie co jaki kolwiek Elf. Są one podobne do niego wyglądem, ale charakteryzują się tym, że są wyższe, silniejsze, a ich zęby to istne kły przystosowane do szarpania niewinnych istot, jak i paznokcie przeobrażone w pazurska. Asonimki kł mają czarne, Asonimy białe. Ich języki są tasiemkowate, czarne zwykłe, jakby żmijowate, ale bez rozdwojonych końcówek. Z pewnością są to złe istoty, bo drapieżne, mięso tylko tolerują.
Mają wiele umiejętności, przede wszystkim zianie ogniem, zmienienie się w Elfa, Hipnotyzować śpiewem, rozkochiwać w sobie przypadkowe osoby, znają magie w jednym palcu, są gibkie i silne oraz nieźle oszukują. Cechują się:
- Są nerwowe;
- Są wredne;
- Bywają podpuszczalskie;
- Bystre i chciwe;
- Agresywne;
- Śmiercionośne;
- Bardzo złośliwe;
- Mądre i potężne;
- Groźne i niebezpieczne;
-Silne, ale również wrażliwe na ból.

Są podatne na:
- Pieprz;
- Swój własny ogień skierowany w ich stronę.

Cechy wyglądu:
- Wzrost 1,90m;
- Dłuższe uszy od Elfów;
- Podłużne źrenice;
- Czarne końcówki grzywki i włosów;
- Przystojni i piękne.

Cechy zmysłów:
- Dobrze rozwinięty węch;
- Świetny słuch;
- Sokoli wzrok.

Ile lat żyją:
- 100.000.000.

Są odporne:
- Na magię;
- Na czyiś jad.

Nie odporne:
- Na swój ogień.
- Na swój jad.

Żywią się oprócz mięsa również duszą ofiary.

Strony: [1] 2
Carbonate design by Bloc
variant: carbon
SMF 2.0.6 | SMF © 2013, Simple Machines
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
griffonsslupsk slimrpg underword real-basketball watahapolnocnejciszy